Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Високопільської селищної військової адміністрації за І півріччя 2025 року
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Високопільської селищної військової адміністрації протягом І півріччя 2025 року.
Основними формами роботи з розгляду звернень громадян є: контроль за забезпеченням належного розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян згідно з резолюцією керівництва, організація прийому громадян керівництвом селищної військової адміністрації, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, підготовка річного статистичного звіту з питань роботи зі зверненнями громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.
На офіційному веб-сайті Високопільської селищної військової адміністрації функціонує розділ «Звернення громадян», який наповнено актуальною інформацією, номерами телефонів для звернень громадян та бланками для оформлення звернень і запитів, оприлюднено звіти про звернення громадян.
Також на сайті оприлюднено актуальні графіки прийому громадян керівництвом Високопільської селищної військової адміністрації та старостами старостинських округів, розміщено інформацію про керівництво Високопільської селищної військової адміністрації, графік роботи, номер «Гарячої лінії» Високопільської селищної військової адміністрації.
За звітний період до Високопільської селищної військової адміністрації надійшло 24 звернення громадян. Усі звернення були індивідуальними.
За видами звернень надійшло 24 заяви (клопотання), скарг та пропозицій не надходило.
Усього в зверненнях громадянами було порушено 24 різноманітних питання:
- Соціальна політика. Соціальний захист населення – 4 звернення;
- Охорона здоров'я – 1 звернення;
- Комунальне господарство – 1 звернення;
- Житлова політика – 4 звернення;
- Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей – 1 звернення;
- Діяльність місцевих органів виконавчої влади – 1 звернення;
- Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини (єВідновлення) – 10 звернень;
- Публічні (електронні публічні) послуги, зокрема адміністративні послуги – 2 звернення.
Найбільш актуальними є питання функціонування електронної публічної послуги «єВідновлення», житлової політики та соціального захисту населення.
За результатами розгляду дано роз’яснення на 24 звернення.




