В Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle задля розвитку медіаграмотності серед батьків та дітей
Метою ініціативи Tryangle є навчання родин усвідомлено взаємодіяти з інформацією та формувати здорові медіазвички. У центрі кампанії – простий, але ефективний інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає аналізувати новини з трьох аспектів: чи є джерело надійним; чи новина справді важлива для вас; чи не містить вона емоційних маніпуляцій.
Ініціатива Tryangle пропонує короткі практичні поради, які можна легко застосовувати у повсякденному житті, навіть за браку часу на проходження повноцінного навчання. Кампанія, ініційована міжнародною організацією IREX, вже охопила понад 1,7 млн українців. З детальнішою інформацією про ініціативу Tryangle можна ознайомитися на сайті: https://www.tryangle.online/.




