Як оформити звернення?
Оформити звернення можна:
- усно за телефоном 380961331008 (відділ "ЦНАП"), 0932303151 (відділ кадрової, юридичної роботи, діловодства, контролю та надання послуг трудового архіву), 0984498592 (секретар керівника);
- письмово, відправивши звернення на e-mail vysokopillya@kronau.gov.ua;
- письмово, відправивши зверення на поштову адресу 74000, Херсонська область, Бериславський район, селище Високопілля, вул. Визволителів, 100;
- подати електронне звернення за формою розміщеною на офіційному веб-сайті https://kronau.gov.ua/.
Зразок звернення громадян до начальника селищної військової адміністрації
У який термін розглядаються звернення громадян
Відповідно до статті 20 Закону України “Про звернення громадян” звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Якщо Ви бажаєте дізнатись про хід опрацювання Вашого звернення, необхідно зателефонувати до відділу кадрової, юридичної роботи, діловодства, контролю та надання послуг трудового архіву за телефоном: 380932303151. Графік роботи: понеділок-п’ятниця з 08.00-17.00 (обідня перерва з 12.00-13.00).